Stekande sol i Kaunas

Vilken underbar dag här i Kaunas, stekande sol hela dagen känns som vi är på Cypern eller liknande. ;)

Dagens namn:
Stuna Harrisson & Anna Zanoz

Dagens Citat:
Ska vi gå till Akropolis eller ska vi gå på gatan?
(Akropolis=Jättestort köpcentrum)

Gårdagens kvällsfika:


Äppelkaka


Chockladtårta mycket god!


Lisa & Johanna


Kyrkan


Sevärdighet i Kaunas

Dagens äventyr:


Ute och leker med barnen


Bebisarna


Bebis


Bebis ute och går


Bebis vilar lite


Mamma Stina har hand om 10 bebbar


Tacokväll - sommar shortsen på!


TACOOO!


Nu ska vi ut och sätta oss på en uteservering i kvällssolen.

Byebye / The Gang

Kommentarer
Postat av: Eva och Håkan

Jag ser att det inte går någon nöd på er med dom där kvällsfikorna. Det är annat än hos fikafamiljen. Jättekul att se och läsa hur ni har det men ta inte några bebisar med er hem även om dom är jättesöta, sk. :) Ta hand om er. Vi följer er varje dag. //Hej då Eva o Håkan

2010-05-12 @ 18:34:01
Postat av: Stina

Neej hemma blir de ju bara te, lite snålt tycker jag.. sk ;) Varför inga bebisar? jag som redan adopterat ju, ajjdå hur ska jag göra nu? :P /Stina

2010-05-12 @ 23:32:23
Postat av: Petra Staaf

Stina & Jojje, ta med den vilande bebisen hem till mig! Den är ju hur söt som helst. =) Kul att ni har det bra och trivs.



Jag måste fråga vad Lopselis betyder? :P hah.



Sköt om er allihopa! Puss & Kram

2010-05-13 @ 15:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0